Обмін та повернення товару
Повернення неякісного товару
Згідно закону України, є 2 підстави за якими Ви можете повернути товар. Перша – це товар неналежної якості. Якщо Ви придбали товар з очевидним заводським браком, Ви маєте право повернути такий товар, спираючись на статтю 8 «Про захист прав споживачів». Бракованим вважається товар, в якому:• усунення дефекту неможливе;
• на усунення дефекту потрібно більше двох тижнів;
• дефект змінює товар так, що він вже не відповідає своєму опису.
Бракований товар підлягає поверненню, після чого Ви обираєте зручний для Вас спосіб компенсації:
• обмін виробу на аналогічний такої ж якості (якщо наразі такого самого немає в наявності, Ви можете почекати, поки він з'явиться або обрати інший спосіб компенсації)
• отримати інший товар на ту саму суму, яку Ви сплатили за бракований товар
• отримати назад кошти
Повернення якісного товару.
Друга підстава – товар якісний, але він Вам просто не сподобався або не підійшов за кольором, розміром та ін. Протягом 14-ти днів Ви маєте повне право повернути товар, що не сподобався. Для цього є декілька умов, які мають бути виконані з Вашого боку:• наявність номеру замовлення з інтернет-магазину myaso.net.ua доводить, що цей товар Ви придбали саме у нас;
• збереження повної комплектації товару;
• збережена цілісність заводської упаковки, печаток;
• товар збережено в тому самому вигляді, в якому його було придбано;
• товар не використовувався.
Пам'ятайте, що у випадку повернення якісного товару, закон України захищає не тільки Вас, але й наступних покупців. Товар, який Ви повернули тільки тому, що він не сподобався особисто Вам, буде продано тій людині, якій він припаде до душі. Він буде використовуватися за призначенням і тому важливо, щоб він залишився саме таким, яким і потрапив Вам до рук.