Обмін та повернення

Обмін та повернення товару


Повернення неякісного товару

Згідно закону України, є 2 підстави за якими Ви можете повернути товар. Перша – це товар неналежної якості. Якщо Ви придбали товар з очевидним заводським браком, Ви маєте право повернути такий товар, спираючись на статтю 8 «Про захист прав споживачів». Бракованим вважається товар, в якому:
• усунення дефекту неможливе;
• на усунення дефекту потрібно більше двох тижнів;
• дефект змінює товар так, що він вже не відповідає своєму опису.

Бракований товар підлягає поверненню, після чого Ви обираєте зручний для Вас спосіб компенсації:

• обмін виробу на аналогічний такої ж якості (якщо наразі такого самого немає в наявності, Ви можете почекати, поки він з'явиться або обрати інший спосіб компенсації)
• отримати інший товар на ту саму суму, яку Ви сплатили за бракований товар
• отримати назад кошти

Повернення якісного товару.

Друга підстава – товар якісний, але він Вам просто не сподобався або не підійшов за кольором, розміром та ін. Протягом 14-ти днів Ви маєте повне право повернути товар, що не сподобався. Для цього є декілька умов, які мають бути виконані з Вашого боку:

• наявність номеру замовлення з інтернет-магазину myaso.net.ua доводить, що цей товар Ви придбали саме у нас;
• збереження повної комплектації товару;
• збережена цілісність заводської упаковки, печаток;
• товар збережено в тому самому вигляді, в якому його було придбано;
• товар не використовувався.

Пам'ятайте, що у випадку повернення якісного товару, закон України захищає не тільки Вас, але й наступних покупців. Товар, який Ви повернули тільки тому, що він не сподобався особисто Вам, буде продано тій людині, якій він припаде до душі. Він буде використовуватися за призначенням і тому важливо, щоб він залишився саме таким, яким і потрапив Вам до рук.

Що робити, якщо товар Вас не влаштовує:

• Ви можете подзвонити за контактним номером на нашій сторінці і уточнити всю процедуру повернення або обміну товару у менеджера
• укажіть ім'я, прізвище та номер замовлення на нашому сайті (надходить Вам у вигляді e-mail повідомлення післе оформлення);
• якщо у Вас немає цих даних, вкажите місто і приблизну дату оформлення замовлення, щоб менеджер міг знайти Ваше замовлення в базі і підтвердити те, що Ви є нашим клієнтом;
• зазначте причину обміну або повернення товару;
• опишіть дефект або причину обміну/повернення товару і, за проханням менеджера, надайте фото докази;

Товари, які не підлягають поверненнюта обміну за законом України "Про захист прав споживачів" і «Договору оферти магазину МЯСО» (крім випадків браку):
• Всі головні убори (шапки, бафи, балаклави, кепки, снепбеки та інші);
• Панчішно-шкарпеткові вироби;
• Спідня білизна;
• Перчатки та рукавички.

Как упростить процедуру возврата и обмена товара?

Перед тем, как забрать товар с «Новой Почты» или у курьера, откройте упаковку и удостоверьтесь, что Вас всё устраивает. Это поможет Вам значительно сократить временные затраты на возврат, в случае заводского брака или если товар Вам не понравился.

Компенсация денег за товар и доставку

1. Если Вы отказались от товара на точке выдачи «Новой почты» или лично курьеру, Вы не платите ни копейки за товар и за доставку.
2. Если на момент возврата в кассе не оказалось нужной суммы, мы обязуемся вернуть вам Ваши финансы в период 7 дней с момента получения Вашей заявки на возврат денег за покупку.
3. Если Вы решили вернуть товар после покупки, Вам необходимо вернуть товар в наш офис. Курьер не принимает возврат и не выдаёт деньги за товар.
4. Если Вы отправляете неподходящий товар из регионов, Вы должны отправить товар отправителю БЕЗ НАЛОЖЕННОГО ПЛАТЕЖА. Это делается во избежание мошенничества со стороны клиентов. У нас нет гарантий, что каждый клиент вернёт нам именно наш товар. После того, как мы примем товар в офисе, проверим комплектацию и определим причину отказа от товара, мы вернём Вам ваши деньги на карту ПриватБанка. Деньги за доставку мы компенсируем только в случае заводского брака. Если Вы возвращаете нам товар, который Вам просто не понравился, за пересылку товара платите Вы.

Обмін товару.

В качестве компенсации, по закону Украины, мы предоставляем Вам право выбрать такой же товар из другой партии, или выбрать другой товар на ту же сумму денег. Если Вы хотите обменять заводской брак, доставку в обе стороны оплачиваем мы. Если же вы меняете качественный товар, за доставку платите Вы.